wtorek, 22 lipca 2014

Nature of tiger (stylizacja + makijaż)

Dawno nie tu nie pisałam, ale nie zapomniałam o blogu - po prostu aktualnie pracuję i nie mam za dużo czasu na takie rzeczy ;p Jednak starałam się wymyślać coraz to nowsze stylizacje tak, aby pasowały do mojego realnego stylu (ostatnio pojawiają się tu same kolorowe stylizacje, za to niedługo będziecie mogli się spodziewać czegoś w ciemniejszych barwach). 


UŻYŁAM:
● T-shirt - Basic - 40 sm
● szorty - Basic - 38 sm
● kamizelka - RIO - 10 sm
● torebka - WOTW - 43 sm
● łańcuch - PPQ - 7 sd
● buty - MM fashion - 69 sm
● baleriny - tingeling - 30 sm
● okulary - Beastly - 50 sm
● opaska - Miss Sixty - 3 sd

W dzisiejszej stylizacji dominuje motyw zwierzęcy. Połączyłam typowo letnie ubrania z futrzaną kamizelką w cętki co daje mieszankę letniego stylu z zimowym/jesiennym. Użyłam 4 kolorów, w tym białego i czarnego dla kontrastu, a także cieplejszych barw - brązu i złota. Tak samo jak w poprzedniej stylizacji, użyłam tego samego połączenia butów, torebki i naszyjnika, ponieważ uznałam że idealnie komponują się z ubraniami i nic innego by tam nie pasowało. 


Może się wydawać, że nie użyłam prawie żadnych kosmetyków, ale taki właśnie miał być efekt - naturalny. Usta pomalowałam jasną szminką w kolorze cery, poliki lekko musnęłam pudrem w kolorze brudnego różu, za to oczy pomalowałam kilkoma cieniami - najpierw na dolnej części (tej ciemniejszej) użyłam wiśniowego cienia, potem pokryłam całe oko jasno-brzoskwiniowym cieniem, a na koniec wszystko pokryłam szarym kolorem, żeby się zlewał z cerą. Użyłam też linera i kredki do brwi.

W najbliższym czasie dodam notkę z moją aktualną stylizacją, którą możecie zobaczyć na moim profilu SoneyS

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :) Doskonale wykorzystałaś futerko, którego ja nie odważyłabym się użyć. Makijaż bardzo ładny, lekki, dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie długo trzymałam to futerko w szafie, bo nie wiedziałam do czego je użyć. Dopiero ostatnio udało mi się skomponować taką stylizację ^^

      Usuń