czwartek, 19 czerwca 2014

Golden triangle (stylizacja + makijaż)

Z opublikowaniem tej stylizacji długo zwlekałam, ponieważ miałam duży problem z dobraniem odpowiedniego makijażu i części ciała. Jednakże udało mi się coś stworzyć i twarz choć trochę pasuje do stylizacji :p


UŻYŁAM:
● spódnica - Dior - 18 sd
● gorset - Perfect Day - 8 sd
● bluzka - Fallen Angel - 40 sm
● szpilki - Millionaire Mansion fashion - 69 sm
● baleriny - tingeling - 30 sm
● torebka - WOTW - 43 sm
● pasek - Wild Candy - 50 sm
● łańcuch - PPQ - 7 sd

Jak widzicie, stylizacja jest utrzymana w ciemnych kolorach - fiolecie i czerni z dodatkami złota. Wreszcie miałam okazję wykorzystać spódnicę z Dior, która leżała w mojej szafie już chyba rok, a dopiero teraz wpadłam na pomysł dopasowania jej. Buty jak i top stworzyłam z dwóch części - buty są połączeniem szpilek ze złotymi ćwiekami i czarnych balerinek, za to góra stroju to gorset i obcisła bluzka bez ramiączek. 

 
Jak już wcześniej wspominałam, nie jestem tak do końca przekonana co do makijażu. Starałam się dopasować cienie do powiek do stylizacji i myślę, że mi się udało, choć z daleka nie jest to aż tak widoczne. Brwi dopasowałam do włosów i pocieniowałam kredką - myślę że dobrze się prezentują, choć przy innych fryzurach (gdy włosy nie zasłaniają twarzy) nie za ładnie wyglądają, co widać na drugim obrazku. Dodałam też piegi i użyłam pudru na policzkach, żeby moja doll wyglądała bardziej dziewczęco. Jednak najwięcej problemów miałam z ustami, ponieważ albo nie pasował mi ich kształt, albo kolor. Niestety nie posiadam fioletowej szminki o odcieniu spódnicy (nie pomogło nawet mieszanie kolorów) dlatego zostałam przy kolorze skóry.

Jak wam się podoba? Na jaki kolor zmienilibyście odcień ust?

2 komentarze:

  1. Bardzo udana stylizacja ;) Przyznam jednak, że połączenie butów trochę mi się nie podoba, ale sama nie mam pomysłu jak inaczej można byłoby to zrobić.
    Kolor ust jest odrobinę... 'niezdrowy'. Użyłabym jakiegoś bardziej różowego odcienia.
    Spódnica jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Właśnie próbowałam jakiegoś różowego odcieniu na ustach, ale żaden nie pasował :c

      Usuń