piątek, 13 czerwca 2014

Cherry & Jeans (stylizacja + makijaż)

Dzisiaj przedstawiam Wam moją aktualną stylizację, która jest trochę ciemniejsza niż poprzednia, ale także nie zawiera koloru czarnego - czyżbym miała jakąś stylową przemianę? :) 


UŻYŁAM:
● spodnie - It Girls - 8 sd
● sweter - Pretty n' Love - 87 sd
● buty - Voile - 30 sm
● torebka - StarDesign Fashion - 7 sd
● kołnierzyk - Pretty n' Love - 18 sm

Głównymi kolorami są tu odcienie niebieskiego (głównie jeansowy), wiśniowy i pomarańczowo-brązowy. Dodatkiem jest tu kolor biały, czyli buty, torebka i kołnierzyk. Już od dawna chciałam go do czegoś użyć, ale nie zawsze strój z nim wyglądał przejrzyście. Według mnie do tego stroju pasuje idealnie.


Przy robieniu makijażu miałam najwięcej problemów, ponieważ chciałam zrobić go pod kolor swetra. Przy różnych kombinacjach kolorów makijaż wyglądał dość ciężko, dlatego pomalowałam moją dollkę 3 kolorami, ale o różnych (choć podobnych do siebie) odcieniach. Użyłam wiśniowego różu na policzkach, brązowej szminki, purpurowego, brązowego i czarnego cienia, a także czarnego linera i maskary. Ciemne piegi i pieprzyk dość dobrze komponują się z włosami i makijażem.

Podoba się wam? Lubicie ciemne karnacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz