czwartek, 12 czerwca 2014

Heather dream (stylizacja + makijaż)

Ostatnia notka pojawiła się ponad półtora roku temu ze względu na to, że odeszłam ze stardolla. Po dłuższej przerwie postanowiłam jednak wrócić i skłoniło mnie to do robienia nowych stylizacji. Nie będę ich dodawać często, czy w określonym terminie, ponieważ uznawałabym to jako przymus i stylizacje nie byłyby za specjalnie ładne. Za to postaram się wymyślać je jak najczęściej i publikować na blogu :)


UŻYŁAM:
● spódnica - Velvet Orchid - 130 sm
● bluzka - Voile - 87 sm
● buty - Voile - 30 sm
● pasek - Après-Ski - 41 sm
● bransoletka - (none) - 10 sm
● opaska - StarDesign Jeverly - 4 sd

Stylizacja, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać, stworzyłam już jakiś czas temu i jest to jedna z niewielu stylizacji, w której nie występuje mój ulubiony kolor - czarny. Utrzymana jest w tonacji wrzosu, pudrowego różu i jasnej żółci, co doskonale komponuje się z ciemną karnacją. Można powiedzieć, że zainspirowała mnie do tego Murmur (z anime Mirai Nikki), która posiadała właśnie takową karnację i jasne, wrzosowe włosy. Motywem w stylizacji jest połyskująca spódnica, do której dopasowałam resztę ubrań.


Makijaż został dobrany tak, by pasował do stylizacji, ale za bardzo się nie wyróżniał. Wykonałam go w stonowanych, wrzosowych i szarych odcieniach. Szminka jest w kolorze włosów, a powieki, oczy i brwi dla kontrastu w szarościach.

Jak wam się podoba? Coś byście zmienili?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz