sobota, 22 września 2012

Tiger nature (stylizacja + makijaż)

Dzisiejsza stylizacja ma motyw Afrykański, ponieważ starałam się ją utrzymać w ciepłych kolorach. Główną rolę odgrywa tu bluzka z tygrysim printem i to właśnie do niej wszystko dopasowywałam. Oprócz brązu i bieli, dodałam też trochę czerni dla kontrastu i zmieniłam oczy mojej medoll na takie same jak kolor oka na bluzce (piwne). Oto stylizacja:

 

UŻYŁAM:
bluzka - RIO (13 sd)
top - It Girls (10 sm)
kamizelka HB - Bonjour Dizou (9 sd)
spodnie - Decades (72 sm)
miniówka - darmówka
rajsyopy - darmówka
zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
buty - facebook (darmówka)
pasek - Bonjour Dizou (38 sm)
torebka - WOTW (43 sm)
bransoletka - RIO (10 sm)
okulary - Beastly (50 sm)

MAKIJAŻ:


Make up zrobiła także w ciepłych odcieniach, żeby pasował do stylizacji. Główną rolę odgrywa tutaj kolor brązowy i pomarańczowy.

2 komentarze: