piątek, 14 września 2012

Deep blues (stylizacja + makijaż)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją najnowszą stylizację, którą zrobiłam już wczoraj. Głównym motywem jest tutaj kolor niebieski z dodatkami mięty. Starałam się nie nałożyć za dużo dodatków, ponieważ stylizacja byłaby zbyt napaćkana - dodałam tylko plecak, bransoletkę i  kokardkę (która byłą razem z bluzką). Jak widzicie, nie dałam tu żadnych skarpet ani rajstop, które dość często możecie zauważyć w moich stylizacjach. Co do makijażu, to jest zachowany w kolorach stylizacji.


UŻYŁAM:
bluzka - It Girl (9 sd)
kurtka - It Girl (84 sm)
spódniczka - Tingeling (8 sd)
spodenki (pod spódniczką) - Bonjour Dizou (60 sm)
plecak - Bonjour Dizou (3 sd)
bransoletka - darmówka
buty - Miss Sixty (12 sd)

MAKIJAŻ: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz