niedziela, 10 sierpnia 2014

Orange future (stylizacja + makijaż)

Nie sądziłam, że uda mi się zrobić tak szybko nową stylizację zważając na mój słomiany zapał - zazwyczaj moja motywacja kończy się na oglądnięciu szafy i próbie dopasowania ubrań do nowej 'zdobyczy'. Tym razem jednak poszło dość szybko, dzięki czemu mogę zaprezentować Wam nowy strój :)


UŻYŁAM:
● top - Original Future - 88 sm
● spodnie - RIO- 50 sm
● szpilki - Stardoll Academy- 0 sm
● torba "norka" - Original Future - 48 sm


Podobnie jak w poprzedniej stylizacji, połączyłam styl rockowy ze sportowym. Użyłam ty tylko dwóch kolorów, czyli pomarańczowego i czarnego, ale wydaje mi się, że pomarańczowy wystarczająco dopełnia stylizację. Może i nie jest to zbyt wyszukany strój, ale myślę, że ma 'to coś' dzięki swojemu minimalizmowi. 


Makijaż równie minimalny co strój. Użyłam tych samych kolorów co przy stylizacji; oczy pomalowałam czarnym cieniem do oczu i użyłam czarnego linera. Za to na dolnej części oka użyłam pomarańczowej kredki, która jest doskonale widoczna przy oddaleniu dollki. Zastanawiałam się nad użyciem pomarańczowej szminki, ale make up byłby zbyt ciężki, dlatego też z niej zrezygnowałam.

Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Wszystko doskonale do siebie pasuje. Bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Nawet nie sądziłam, że makijaż się komuś spodoba xD

      Usuń
  2. Zdecydowanie ostrzejsza stylizacja... jednak niezbyt w moim stylu. Makijaż jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jest zbytnio w moim stylu (przez kolor pomarańczowy, za którym niezbyt przepadam, ale akurat tutaj pasował), ale jakoś mi się spodobało połączenie ;D

      Usuń