sobota, 9 sierpnia 2014

Snake (stylizacja + makijaż)

Tak jak obiecałam, pokażę wam ciemniejszą stylizację, której od dłuższego czasu mi brakowało :)



UŻYŁAM:
● T-shirt - Mr. - 8 sd
● czarny top - Fallen Angel - 50 sm
● leginsy - Fallen Angel - 88 sm
● białe szorty - Basic - 38 sm
● torebka - Fallen Angel - 13 sd
● buty - (none) - 40 sm
● tatuaż - Evil Panda - 5 sd
● czapka - Fudge (men) - 20 sm

Ubrania są zachowane w kontrastowych kolorach, czyli czerni i bieli z dodatkami szarego. Co prawda użyłam męskiej koszulki, ale chyba nie rzuca się to aż tak bardzo w oczy zważając na to, że wygląda na uniwersalną i ma świetny nadruk. Pod koszulką znajduje się czarny top i białe spodnie (musiałam je założyć, ponieważ top zbytnio odsłaniał szare leginsy). Nie użyłam za dużo dodatków, ponieważ strój byłby 'za ciężki', dlatego na dollce jest tylko szara czapka z daszkiem, czarna, skórzana torebka, czarny tatuaż i także czarne sandały. 


Makijaż oczywiście musiał pasować do stylizacji, więc też jest wykonany w czarnej kolorystyce. Użyłam dwóch cieni do oczu (czarnego i purpurowego), żeby uzyskać tak zwany 'smoky eye', a także linera i maskary. Wzorowałam się tutaj na Taylor Momsen (klik), dlatego też dodałam jasne, blond włosy i bardzo jasną cerę. Chciałam też użyć czarnej szminki, ale nie widziałam tego przejrzyście, więc postawiłam na róż. 

Wydaje mi się, że doll przypomina Carę Delavingne (klik) - chyba przez wąskie usta i bardzo grube i ciemne brwi, co jest charakterystyczne dla tej brytyjskiej modelki. Czy tylko ja mam takie wrażenie? ;p

2 komentarze:

  1. Carę.... rzeczywiście przypomina ;)
    Stylizacja świetna, taka trochę streetowa. Makijaż świetnie pasuje.
    Zauważyłam błąd: "Makijaż oczywiście musiał pasować do makijażu" xD chyba miałaś na myśli stylizację ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od kilku miesięcy zaczęłam się tak ubierać w realu, dlatego chciałabym też pokazać ten styl na dollce ^^ W najbliższym czasie postaram się robić więcej takich stylizacji, ponieważ kupiłam trochę ubrań w tym stylu ;D I dzięki za poprawienie błędu, rzeczywiście miało być 'stylizacji' zamiast 'makijażu' xD

      Usuń