środa, 8 sierpnia 2012

Silver rose (stylizacja)

Dawno nie było żadnego wpisu, ale niestety nie miałam pomysłu na stylizację. Dzisiaj natknęłam się na świetną bluzkę, która od razu natchnęła mnie do zrobienia stylizacji, więc oto i ona. Cała wykonana jest w odcieniach czerni i bieli - wszystko błyszczy i jest dopasowane (no, przynajmniej według mnie). Żeby nie było za szaro, dodałam jasno-różowe włosy dla kontrastu.


UŻYŁAM:
top - Bonjour Dizou (50 sm)
spódnica - Archive (9 sd)
mini spódniczka - darmówka
rajstopy - darmówka
zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
buty - Decades (29 sm)
torebka - Archive (6 sd)
bransoletka - darmówka
kapelusz - Decades (30 sm)
pasek - Fallen Angel (20 sm)

Nie widzę sensu dodawania makijażu, ponieważ zmieniłam tylko kolor włosów i brązowe cienie zastąpiłam biało-czarnymi.

3 komentarze:

  1. naprawdę pomysłowy strój! Świetnie wyglądają włosy, zwykle farbowane mi się nie podobają, ale tu pasują doskonale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zazwyczaj nie lubię farbowanych włosów ;D Tutaj je dałam dla kontrastu, bo byłoby za szaro ;p

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo pomysłowa ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń