sobota, 18 sierpnia 2012

Stressed gold (stylizacja + makijaż)

No to pora na kolejną stylizację. Tutaj będzie odgrywać główną rolę bluzka/tunika z Frankie Morello Tribute, która tak mnie urzekła, że aż musiałam z nią zrobić stylizację. Ogólnie, użyłam tu tylko dwóch kolorów - czerni z akcentami złota. Włosy zostawiłam takie same jak w poprzedniej stylizacji, ponieważ żaden inny kolor mi nie pasował (co do kształtu fryzury, to raczej szybko go nie zmienię, bo baaardzo długo czekałam na jego odblokowanie).


UŻYŁAM:
bluzka - Frankie Morello Tribute (16 sd)
top - It Girls (10 sm)
spódnica - It Girls (40 sm)
miniówka - darmówka
rajstopy - darmówka
zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
buty - facebook (darmówka)
pasek - Bonjour Dizou (38 sm)
torebka - WOTW (43 sm)
opaska - Miss Sixty (3 sd)

Zmieniłam też wygląd twarzy i makijaż. Co wy na to?


4 komentarze:

  1. wyglądasz bardzo ładnie, ale po zmianie oczu trudno jest mi się przyzwyczaić do twojej "nowej twarzy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie ;)
    Super blog.
    Zaparszam cię do mojego http://blogbyasilia.blogspot.com/
    z góry dziękuje za wejście ;)

    OdpowiedzUsuń