piątek, 27 lipca 2012

Cytrynowa żółć (stylizacja)

Pozmieniałam trochę wygląd mojej dollki - chciałam ją zmienić na bardziej realną. Moja dollka ma teraz bardziej widoczne cienie i rysy twarzy (zdjęcie możecie zobaczyć w poprzedniej notce). A dzisiaj pokażę wam moją nową stylizację. Jako, że żółć jest bardzo modny w tym sezonie, nie mogło go zabraknąć w mojej szafie. Połączyłam go z czarnymi akcentami i wyszedł taki efekt:


UŻYŁAM:
bluzka - Pretty n' Love (8 sd)
spódniczka - It Girls (50 sm)
miniówka - darmówka
rajstopy - darmówka
zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
buty -  facebook (darmówka)
torebka - WOTW (43 sm)
beret - darmówka
pasek - Bonjour Dizou (38 sm)

Jak wam się podoba?

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! :) po prostu ekstra

    OdpowiedzUsuń