piątek, 3 sierpnia 2012

Indian inspiration (stylizacja + makijaż)

Tak jak w poprzedniej stylizacji, postawiłam na żółć. Całość dopełniłam czarnymi i brązowymi dodatkami. Postanowiłam też zmienić wygląd mojej dollki na bardziej naturalny, a dodatkowo zmieniłam włosy na moją wymarzoną fryzurę. Zbierałam na nią bardzo długo sd, ale wreszcie udało mi się je uzbierać. Fryzura jest dostępna od 46 levela, czyli od 4000 tyś. starpunktów. W sumie, to nigdy nie wierzyłam, że zdobędę taka liczbę. No ale powracając do stylizacji:


UŻYŁAM:
bluzka - Original Future (78 sm)
T-shirt - It Girls (10 sm)
szorty - Decades (72 sm)
pasek - Bonjour Diozou (38 sm)
torebka - WOTW (43 sm)
buty - RIO (59 sm)
opaska -  Miss Sixty (3 sd)

MAKIJAŻ:

Makijaż dopasowałam do stylizacji, dlatego jest on zachowany w lekkich, ciepłych kolorach. Użyłam brązu i żółci jako bazy, a także bieli dla rozjaśnienia i czerni dla przyciemnienia zewnętrznej części oka. Poliki lekko musnęłam pudrem, użyłam błyszczyka i dodałam pieprzyk.

4 komentarze:

  1. Super! Kiedy zobaczyłam cię ( i kilka innych osób również) w tej bluzce sama musiałam ją kupić. Jest śliczna i z pewnością nienudna. Mam nadzieję że nie myślisz że cię papuguję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko jedna rzecz, przecież każdy ma prawo ją mieć ;D

      Usuń
  2. Wszystko ładnie ale zauważyłam błąd. Opaska z miss sixty jest za 3 star dolary, a nie star monety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiem, przez przypadek źle napisałam - już poprawiam xD

      Usuń