czwartek, 26 lipca 2012

Usta Geishy (makijaż)

Przepraszam, ze miałam kilkudniową przerwę od pisania na tym blogu, ale postanowiłam reaktywować starego bloga, a z tym wiązało się dużo pracy. No ale dzisiaj powracam z nowym postem, a mianowicie pokażę wam, jak wykonać usta Geishy (Japoński "dzióbek"). Maja one wyglądać mniej więcej tak:


Zaczynamy:

1. Zmieniamy kolor ust na beżowy (nie przy użyciu szminki).


2. Malujemy usta szminką na różowo/czerwono, lub na jakikolwiek kolor chcecie.


3. Beżową szminką zaznaczamy kontury ust (ale tylko po prawej i lewej stronie).


4. Konturówką malujemy dolną część ust (do beżowych linii).
 

5. Błyszczykiem malujemy małą plamkę.

EFEKT Z DALEKA:

Jak wam się podoba?

2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł (ja bym nie pomyślała) dobrze pokazałaś ten makijaż. Niestety nie w moim stylu, no i nie mam tylu kosmetyków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim style też nie jest, ale chciałam to wypróbować xD

      Usuń