środa, 29 sierpnia 2012

Cold gray (stylizacja)

Co prawda miałam dodać tą notkę wczoraj, ale nie wyrobiłam się z powodu braku czasu. No, ale pomijając wstęp, w dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa szary sweter i czarne dodatki. Stylizacja wyszła mi dość mroźna, no ale w końcu zbliża się już jesień, więc myślę, że wszytko tu pasuje. Co do makijażu, to  tak jak w poprzednich notkach, został taki sam. Włosy tak bardzo mi się podobają, że chyba jeszcze dłuugo będziecie oglądać je w moich stylizacjach - ogólnie, to ich kolor ze wszystkim świetnie się komponuje.


UŻYŁAM:
sweter - It Girls (11 sd)
spódniczka - darmówka
miniówka - darmówka
rajstopy - darmówka
zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
buty na obcasie - RIO (59 sm)
baletki - Tingeling (30 sm)
torebka - WOTW (43 sm)
pasek - Bonjour Dizou (38 sm)
beret - darmówka
szal (komin) - RIO (32 sm)

_______________________________________________________________
ZAPRASZAM NA BLOGA Marty Sabcia - znajdziecie tam oceny apartamentu, stylizacji, makijażu i metamorfozy.


Serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. fajnie to wygląda. super, że jest taka gra w której można się pobawić modą;) doładowujesz konto cy zbierasz?:)

    OdpowiedzUsuń