czwartek, 6 września 2012

Rainbow flower (stylizacja + makijaż)

Znowu trochę zapuściłam bloga, no ale w końcu szkoła się zaczęła, więc mam trochę mniej wolnego czasu. Poza tym, dzisiejszą stylizację robiłam warstwami. Wcale nie chodzi mi o nakładanie dużej ilości ubrań (choć to też), tylko o robienie stroju w dużej przerwie czasowej. Jeżeli wchodzicie na mój profil, to pewnie widzieliście początkową wersję tego stroju. Dopiero potem dodałam pod spód brązową spódnicę i chyba tydzień później, beżową kurtkę. Ogólnie, cała stylizacja jest zachowana w odcieniach beżu i szarości. Żeby nie było nudno, dodałam kwiecistą spódnicę, która doskonale komponuje się z topem.


Znowu nie zrobiłam nowego makijażu, ale aktualnie nad nim pracuję, więc jak uda mi się coś zrobić, to dodam go w Edicie.

EDIT:
Zrobiłam już makijaż i zmieniłam fryzurę. 




1 komentarz:

  1. super <3

    u mnie do wygrania bransoletka od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń