poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pink pastel (stylizacja)

Tak na początek, chciałabym was poinformować, że zmieniłam nagłówek. Pewnie już to zauważyliście, przy wejściu na bloga, ale chciałabym, żebyście w komentarzu wypowiedzieli się, czy się wam podoba. Ogólnie, to rysowałam go przez 3 godziny, więc mam nadzieję, że przypadł wam do gustu :)

Przechodząc do stylizacji, wykonałam go w pastelowych kolorach w odcieniach różu. Żeby nie było zbyt blado, użyłam też trochę jaskrawszych kolorów, czyli torebki i butów. Fryzurę zostawiłam, bo ma podobny odcień do spodni, więc chyba pasuje. Co do twarzy, to taak... znowu jej nie zmieniłam, ale to dlatego, że bardzo mi się podoba i jak na razie nie mam pomysłu na nowy makijaż.


UŻYŁAM:
sweter - Voile (10 sd)
bluzka -  WOTW (72 sm)
spodnie - It Girls (50 sm)
pasek - Pretty n' Love (34 sm)
torebka - RIO (2sd)
buty - Decades (5 sd)

_______________________________________________________________
ZAPRASZAM NA BLOGA MistAsh - znajdziecie tam ciekawe stylizacje, oraz metamorfozy. 


Serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. Świetnie wyszedł Ci ten nagłówek, zazdroszczę talentu ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłowek świetny :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń