środa, 4 lipca 2012

Dragon make up (makijaż)

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję wam mój nowy makijaż. Będzie to mój pierwszy poradnik makijażowy, dlatego proszę o wyrozumiałość ;p Jakby coś było niejasne/niewidoczne, to piszcie w komentarzach :)

TWARZ:

 KOSMETYKI:

OCZY:

1. Malujemy ciemno-brązowym cieniem do oczu na większą część oka.
2. Ten sam cień nakładamy na połowę poprzedniego cienia.
3. Brązowy cień do oczu dajemy tylko na powiekę (do czarnej linii).
4. Na zewnętrzną część oka nakładamy czarny cień do oczu (ma wykraczać poza granicę powiek).
5. Robimy to samo co w poprzednim punkcie, tyle że dajemy trochę mniej cienia.
6. Malujemy czerwonym cieniem zewnętrzną część oka (tylko na powiekach).
7.  Na wewnętrzną część oka nakładamy beżowy cień do oczu.
8. W to samo miejsce dajemy żółty cień.
9. Malujemy brązowym linerem górną część oka.
10. Nakładamy czarny tusz do rzęs na dolną część oka.
11. Zmieniamy kolor oczu na brązowy i brwi na purpurowy (lekko przeźroczysty). Nakładamy sztuczne rzęsy.

USTA:

1. Malujemy usta purpurową szminką.
2. Na dolną wargę nakładamy czerwoną konturówkę.
3. Dookoła ust dajemy purpurową szminkę.

POLIKI:

1. Nakładamy brązowy puder na wysokości kości policzkowych
2. Na dolną część polików dajemy szary puder.

EFEKT KOŃCOWY:

Zrobiłam makijaż w odcieniach brązu i czerwieni, co daje bardzo ładny efekt. Ciemne oczy z elementami czerwieni i lekkiej zółci dobrze komponuje się z purpurową szminką, co daje twarzy 'pazura'. Do tego pieprzyk i krótkie, postrzępione włosy i voilà!

JAK WAM SIĘ PODOBA?

2 komentarze:

  1. Hej dziękuję za miły komentarz ;)
    Kiedyś grałam w stardoll, ale przerwałam bo nie miałam czasu ;)
    Też obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń