sobota, 14 lipca 2012

Asymmetrical jacket (stylizacja + makijaż)

W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję wam moją ją nową perełkę w szafie, a mianowicie błękitny żakiet. Ma on doskonały krój i można go wykorzystać w wielu stylizacjach. Oto jedna z nich:

STYLIZACJA:




UŻYŁAM:
● marynarka - Bonjour Dizou (9 sd)
● bluzka - WOTW (72 sm)
● spódnica - WOTW (93 sm)
● pasek - Voile (10 sm)
● buty - Voile (5 sd)
● bransoletka - Pretty n' Love (34 sm)
●t orebka - Bonjour Dizou (6 sd)

MAKIJAŻ:

Jak widzicie, moja dollka ma nowy styl. Postanowiłam, że ten rodzaj twarzy wygląda bardziej naturalnie niż ten chociażby z drugiej notki. Co o tym myślicie? ;]

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, masz doskonały gust. W moim typie, ale ja nie mam takiej wyobraźni i nie potrafię tak dobrze kojarzyć ubrań w takie zachwycające kombinacje. Dużą trudnością jest również stan mojego stardollowego konta... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, przecież nie jest u ciebie źle - masz bardzo ładne stylizacje i świetną medoll ;]

      Usuń