niedziela, 15 lipca 2012

Fruit sweetness (stylizacja + makijaż)

Skoro jest już lato, to i trzeba zrobić letnią stylizację! Postawiłam no pomarańcz i róż (z białymi akcentami), żeby strój był typowo wakacyjny. Bo jak wiadomo, żółć, róż, pomarańcz i zieleń to kolory kojarzone głównie z latem. Wykorzystałam tylko 2 z tych kolorów,  ponieważ nie chciałam zbytnio przesłodzić stylizacji (co za dużo to niezdrowo) ;]

STYLIZACJA:



UŻYŁAM:
kurtka - WOTW (15 sd)
żakiet - ATBR gift jacket (darmówka)
top - Pretty n' Love (67 sm)
spodnie - Voile (8 sd)
buty - Peach Pump Wedges (darmówka)
pasek - Pretty n' Love (34 sm)
torebka - RIO (2 sd)

MAKIJAŻ:
Jak widzicie, moja dollka ma nową fryzurę. Już od jakiegoś czasu próbowałam coś skombinować w Stardesign Hair, ale kompletnie nie miałam pomysłu co (a jak już miałam, to mi nic nie wychodziło). Na szczęście wpadłam na genialny pomysł, który widzicie na obrazku ;]

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te wielowarstwowe stylizacje. Sama nie potrafiłabym nic sklecić, to dość trudne żeby nic nie wystawało, było ładne i miało jakiś sens. Twoja fryzura jest śliczna, widziałam wiele podobnych, a ta wspaniale do cb pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;D Stylizacje wielowarstwowe wcale nie są tak trudne jakby się wydawało - czasem wystarczy dać torebkę pod jakiś żakiet i już wygląda jak bluzka ;] A gdy jakaś rzecz wystaje, to można ją tak jakby schować pod włosy - ja tak zazwyczaj robię ;D

      Usuń