sobota, 30 czerwca 2012

Colorless Style (stylizacja + makijaż)

Do tej stylizacji natchnął mnie konkurs ze stardoll-i-my, w którym trzeba było wystylizować się na uczennicę. Jak wiadomo, typowy mundurek szkolny u dziewczyn to marynarka, spódnica i rajstopy, dlatego postanowiłam zrobić stylizację przy użyciu tych przedmiotów. Żeby nie było za dziewczęco, nie użyłam żadnych neonowych, żywych kolorów, tylko postawiłam na czerń, biel i szary. Do tego odpowiedni makijaż i włosy i voilà!


STYLIZACJA:
Jako że uwielbiam warstwowe stylizacje, nie mogło się obyć bez 2 spódniczek, 2 bluz (bluzka i sweter) i marynarki. Od pewnego czasu planowałam do czegoś użyć ten sweter, ale nie miałam żadnego pomysłu jak. Albo było za mało ubrań na lalce, albo stylizacja wyglądała zbyt workowato, ale na szczęście znalazłam 'złoty środek'.

UŻYŁAM:
● marynarka - It Girls (40 sm)
● sweter - It Girls (11 sd)
● bluzka - Windows on The World (72 sm)
● spódnica - Windows on the World (93 sm)
● spódniczka mini - darmówka
● rajstopy - darmówka
● zakolanówki - Evil Panda (40 sm)
● szpilki - Pretty n' Love (40 sm)
● baletki - Tingeling  (30 sm)
● opaska - Miss Sixty (3 sd)
● naszyjnik - Fallen Angel (30 sm)

MAKIJAŻ:
Dzisiaj to na tyle - do następnej notki! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz