sobota, 23 czerwca 2012

Mint and heather (stylizacja + makijaż)

Wstęp mam już za sobą, więc pora na pierwszy wpis, a co za tym idzie - pierwszą stylizację. Postawiłam na pastelowe kolory, ponieważ są to odcienie lata. Mięta i wrzos doskonale ze sobą współgrają, a w dodatku przypominają wakacje (do których niestety musimy jeszcze poczekać tydzień) ;]

STYLIZACJA:

Większa część stylizacji jest zrobiona z ubrań ze sklepu Voile (oprócz naszyjnika i topu). Wydawać się może, że znajdują się tam tylko suknie wieczorowe, ale przy połączeniu odpowiednich elementów można zrobić coś naprawdę dobrego. 

UŻYŁAM:
● buty - Voile (5 sd)
● spódnica - Voile (11 sd)
● torebka - Voile (42 sm)
● top - Perfect Day (9 sd)
● naszyjnik - Windows On The World (36 sm)

MAKIJAŻ:
Tak jak w stylizacji, do zrobienia makijażu użyłam odcieni mięty i wrzosu. Najpierw nałożyłam  ciemno miętowy cień na większą część oka, a następnie dodałam wrzosowy cień do połowy poprzedniego cienia. Nałożyłam też biały i jasnożółty cień przy wewnętrznym kącie oka (żeby rozjaśnić) i całość pomalowałam linerem. Pogrubiłam też rzęsy, a następnie dodałam czarną i niebieską kredkę po zewnętrznej części oka. Na koniec pomalowałam dolną wargę błyszczykiem i użyłam pudru.
Co wy na to? Napiszcie w komentarzach co uważacie o tej stylizacji.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z takim tworzeniem stylizacji. Oryginalnie i ciekawie co z pewnością przyciąga oko. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie pasują , zbyt pastelowa stylizacja. Proponuję dodać nieco ostrzejsze buty i make-up. Jeśli to zrobisz stylizacja wypadnie nieźle ! Xoxo MisKate789 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, zdecydowanie w stylu sklepu Voile. Jedna z niewielu twoich stylizacji którą można dokładnie z imitować, ponieważ wszystkie użyte ubrania wciąż są w starplazie. W niektórych zestawieniach używasz darmówek, ubrań i kosmetyków dawno nie dostępnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń