środa, 18 lipca 2012

Ewolucja stylowa

Dzisiejszy wpis jest dość nietypowy, ponieważ mam zamiar pokazać wam jak moja dollka zmieniła się przez półtora roku. Każdy kiedyś zaczynał (taak, gabisia9 też) i każdy wyglądał jak plastik. Moja lalka przez pierwsze miesiące wyglądała tak koszmarnie, że aż żal było patrzeć, ale na szczęście udało mi się ją jakoś wyprowadzić. Efekty możecie zobaczyć tutaj:


Wiem.. coś się kolory poprzestawiały. Ostatni napis miał być na czarnym tle, a ten mniej więcej w środku był pomarańczowy o.O W dodatku niektóre ubrania mają jakby takie plamki, ale nie zwracajcie na nie uwagi ;p

Tak dla porównania mam jeszcze zdjęcia mojej pierwszej i ostatniej dollki:

Jest różnica? Według mnie dość znaczna ;]

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście duża zmiana! Ale każdy zaczyna skromnie, sama miałam już kilka kont. Moja aktualna MeDoll też jest nowa mam ją dopiero od kwietnia tego roku. Przez ten czas przeszłaś dużą przemianę....i znalazłaś swój styl!

    OdpowiedzUsuń